fredag, december 26, 2008

Min jul...

Min jul har varit mycket trevlig så här långt.
På julafton startade dagen med att ta in och klä granen hos Kicki. Jan kom lagom till att hjälpa till med julgranskulorna och tomtarna. Sen fikade vi på hembakta saffransbullar, bondkakor, pepparkakor och provsmakade på julgodiset.
Sen blev det lite Kalle... fast jag slumrade till en stund och det gör ju inte så mycket, man har ju sett det förr. Sen åt vi julbord med alla smarriga sillar, gravlax och skinka, så klart. På kvällen blev det Karl-Bertil J, julklappar och sen TP.
Igår, juldagen, var vi och såg Australia och åt sedan middag hemma hos Kicki. Även denna middag följdes av en omgång TP.
Idag har Kicki och jag varit ute och gått i ca 2 timmar (tyvärr inget solsken till) och sen har vi tagit det lugnt på soffan. Jan stannade hemma och kollade fotboll.
Så jag klagar inte på julen... :)

Inga kommentarer: