söndag, december 14, 2008

**14**

Perfect strangers av Robyn Sisman
Kan man bli förälskad i någon man aldrig träffat?
Suze Wilding och Lloyd Rockwell är främlingar. Hon bor i London och han i New York. Plötsligt ska byta plats med varandra, på jobbet och låna varandras hem.
Ett tid in i bytet upptäcker Suze att några på jobbet försöker göra sig av med Lloyd. Hon kontaktar honom och de inleder en långdistans dialog för att rädda hans jobb och rykte.
Det här var en mycket trevlig bok. Det var rolig och mysig läsning.
Här ett kort att göra med "små medel".
Här har jag använt mig av ett vitt kort som grund. Jag har sedan klippt ut olika stora hjärtan i 2 rosa nyanser. Hjärtana har jag limmat fast på kortet.
Sen har jag skrivit mitt meddelande på ett ljusrosa papper, klippt till det och limmat fast på ett mörkare rosa papper och ett blått, för att få till en rameffekt. Hela ramen är fäst på kortet med 3D-kuddar.

Inga kommentarer: