söndag, december 21, 2008

**19**

The three day rule av Josie Lloyd och Emlyn Rees
Vad är tre dagarsregeln?
Familjer/gäster är som fiskar.... efter 3 dagar börjar de lukta.
När familjen Thorne samlas för att fira jul händer det vanliga... smågnabbande, gammalt groll och avundsjukor som kan finnas i varje familj. De tror dock att 3 dagar är allt de ska behöva "klara av" innan de kan återvnda till sina vanliga liv.
Men då kommer snöstormen med tjutande vindar och en temperatur som snabbt dalar, vilket gör att familjen Thorne är fast.
Det här var en rolig bok om hur familjer och högtider kan fungera, eller inte.

Här har jag börjat med ett helt vitt kort. På det har jag tryckt hjärtbakgrunden flera gånger med Champagnedyna och sedan embossat med Vintage.
Jag har tryckt grattis med guldfärg på guldpapper och embossat med Clear.
Guldpappret har jag sedan skurit till och monterat på det gröna pappret. Det är sedan tillskuret och monterat på kortet med 3D-kuddar.
Jag har avslutat med att knyta ett ljust tyllband i kortets innerkant.

Inga kommentarer: