söndag, december 21, 2008

**21**

Mirror Image av Sandra Brown
TV-reportern Avery Daniels överlever flygplanskraschen och vaknar upp på sjukhus. Hon upptäcker snart att hon misstagits för den glamorösa Carol Rutledge. Hon är svårt skadad och måste genomgå flera operationer, operationer som ger henne Carols ansikte. Innan Avery hinner tillfriskna så att hon kan berätta om misstaget upptäcker hon att det finns ett dödshot mot Tate Rutledge, Carols man och senatorkandidat.
Hon måste alltså fortsätta att vara Carol, för att kunna hjälp Tate och förhindra ett mord.
Det här en favoritbok, som jag läst flera gånger. Jag tycker att den är spännande och ganska lättläst.
Ett ganska enkelt kort.
Jag har använt Blingpapper till grundkortet. Direkt på det har jag tryckt Grattis med Honey Dew och embossat med Hologram Sparkle.
Blommorna har jag parat ihop en mörkare och en ljusare (i olika storlekar) och satt fast med rosa brads.

Inga kommentarer: