tisdag, december 16, 2008

**16**

PS, I love you av Cecilia Ahern
Holly och Gerry träffades och gifte sig unga. Sen händer det otänkbara, Gerry dör. Nu när Hollys 30 års dag närmar sig återvänder Gerry till henne. Han har, innan han dog, ordnat så att Holly ska få meddelanden. Dessa brev startar att dyka upp en gång i månaden, alltid med något slags uppdrag till Holly och alltid signerade PS I love you.
Genom Gerrys utmaningar får Holly chansen att ta tag i sitt liv igen och våga leva vidare utan honom.
Jag tycker att den här boken är helt underbar. Idén att få hjälp med att komma igenom en så svår period är fantastisk. Sen vet jag inte om jag påverkas av att jag läste boken precis efter att Åke dog... Jag tycker i alla fall- Läs den!!
Här har jag börjat med ett ljust grått kort. Blommorna har jag klippt ut ifrån ett annat papper och sedan limmat fast dem på kortet.
Jag har tryckt Tack i en blåturkos färg och en ljust lila. Alla tacken är embossade med Hologram sparkle.

Inga kommentarer: