lördag, mars 07, 2015

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Idag hade Kicki och jag planerat att städa hos mig. Kicki ställer upp och hjälper till för jag orkar inte själv, eller det skulle ta mycket längre tid. Sist jag försökte dammsuga hela lägenheten höll jag på att svimma. Så vi planerade att hjälpas åt idag. Men självklart kommer min kropp och sätter käppar i hjulen. Hela dagen har jag känt mig yr och så fort jag gjort något i några minuter var jag tvungen att vila, så Kicki fick göra det mesta av jobbet. Jag är jättetacksam för all hjälp men hade ju velat dra mitt strå till stacken. 

Det som är värst är att inte kunna planera mina dagar eftersom jag aldrig kan vara säker på hur jag ska må. Det kanske kan verka som en liten grej men det påverkar ju så mycket. 

Inga kommentarer: