torsdag, juni 03, 2010

Min vecka

Jag har (så här långt) haft en rätt jobbig vecka. Vissa mornar känns det som jag är trött redan när jag vaknar och kroppen säger "jag vill inte". Men det är ju bara att bita ihop och göra sitt bästa ändå. Att det sen var den där dagen i tisdags lättade ju inte upp humöret precis.
På jobbet har det varit mycket, som alltid i slutet av terminen, men jag har dessutom fått hoppa in för kollegor som varit sjuka eller borta.
Idag har jag varit iväg med alla skolans skolpoliser på Skolpolis galan. Det har varit en trevlig dag man att åka in till stan med en klass blir man ganska slut av.

Så nu blir det fåtöljläge resten av dagen
och imorgon är det ju fredag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sägs om lite "comfort food" i morgon? Jag tror att jag med behöver det.
Kicki

Åsa sa...

I'm in!! Kram ♥

Sexorna sa...

Jag håller med, det har varit en väldigt jobbig vecka. Batterierna är verkligen urladdade nu och behöver få vila! Jag tänker på dig så här i efterhand vad gäller tisdagen... Kram!