onsdag, juni 23, 2010

"borden" och "måsten"

Efter några dagar i Lofsdallen är jag nu hemma igen. Idag och imorgon har jag en del "borden" och "måsten" att ta tag i... tex
  • tvätta fönster
  • köra en tvättmaskin eller 2
  • stryka klänningen inför fredag
  • städa undan inför sommaren
  • ordna med blommorna
  • packa
  • betala räkningar
  • diska och plocka undan i köket
  • raka benen
  • måla naglarna

...och troligtvis en del annat som jag nu förträngt. Men tvätten har jag kört, så nu får jag gå och hänga den....

2 kommentarer:

Åsa sa...

Jag skulle förstås haft med pyssla på listan också, men eftersom det är avklarat så gjorde det kanske inget att jag glömde. ;)

Anonym sa...

- hämta saker hos Kicki, får stå med på listan.
Ha det så kul på bröllopet, så ses vi på midsommardagen.