tisdag, juni 29, 2010

...inte min dag...


Idag när vi gick upp var det disigt och en del moln, så istället för att ladda för stranden så bestämde Kicki och jag oss för att jobba kring huset. Det finns ju alltid saker att göra...
På min lista stod till exempel att klippa gräset, men först behövde humlen bindas upp. Så på med jobbarkläderna- men på väg in på mitt rum slog jag i vänster lilltå i ett hörn (den har sen under dagen svulnat och blivit lätt rödblå- AJ!!). Väl ute vid humlen hade jag (alldeles tydligt) glömt att humle har lätt taggiga stammar- vilka gav mig gott om rivsår på armarna, som synes av bilderna. Men trots "alla" blessyrer är jobben gjorda och det är väl det viktigaste.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tittade in för att få lite inspiration till födelsedagskort. Vet att du har en del fina alster :-)
Hoppas att du, trots dina blessyrer, har det bra "på landet" ;-)
Sköt om dig.
/ Barbro