onsdag, maj 26, 2010

träningsblogg

Jag försöker komma igång med joggandet igen. Förra sommaren kom jag ju igång och sprang varannan dag, nästan hela sommaren. Sen kom det höstmörker och jobb "ivägen" och det blev få rundor...
Men nu försöker jag komma in i rutinen igen och imorse var jag ute, före jobbet. Det var (bara) den fjärde eller femte rundan sen jag startade, men det gick så bra. Jag kom in i ett skönt flyt och det kändes som om jag skulle kunnat springa längre än jag gjorde. Det kanske inte gick så fort, men det kändes riktigt bra. Jag är så nöjd!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duktigt!
Det låter som om du är på gäng, det var ju inte första rundan!
Kicki

The Primetime family sa...

Mycket duktigt! och nu borjar det ju dessutom bli fin fint vader for att ut och jogga. Solga morgnar eller varma kvallar! Harligt! towe.