fredag, maj 28, 2010

träningsblogg, del 2

Idag kom jag hem efter jobbet och kände inte för att dra på skorna och ge mig ut- även om jag egentligen hade bestämt mig för det. Så jag hamnade i fåtöljen... men sen blev jag peppad av en kompis som skulle ge sig ut och tänkte "kan han så kan jag". Tänkt och gjort! Det var bara på med grejerna och ut i spåret. Idag provade jag att jogga ett spår som jag tidigare bara gått. Rundan blir sammanlagt (dit och hem också) ca 7 km och gick över förväntan. Inte så att jag orkade jogga hela tiden men det är helt okej. Nu- fredagsmys! :)

2 kommentarer:

Sexorna sa...

Du är så otroligt duktig!! Jag hade också tänkt röra lite på mig när jag kom hem, men var hamnade jag..? I soffan med varma varmamackor :) Trevlig helg!

Åsa sa...

Tack, snälla du! Men du cyklar ju varenda dag så du är jätteduktig du med... och värd varma "varmamackor" och en stund på soffan. Kram!!