torsdag, februari 18, 2010

veckan

Det har varit lite dåligt med uppdateringarna den här veckan, men jag har haft lite fullt upp. I måndags var jag på kurs hela dagen och efter det så var jag slut. Man här inte van att sitta en hel dag och lyssna en massa och sen försöka jobba med det man lärt sig. Resten av veckan, så här långt, har varit fullproppad med jobb, promenader och annat.
Igår fick jag veta att en kollagas fru gått bort. Det gjorde att man tänkte mycket på hur han/de har det men självklart kom en hel del tankar på Åke också upp.
Idag ägnade jag förmiddagen åt att stå vid en isbana och kolla när eleverna åkte skridskor. Sen tillbaka till skolan för att jobba lite mer och direkt därifrån hem till fina Eva för mattepluggande. Vi jobbade på med matten länge så sen åkte jag direkt till kören.
...som sagt rätt mycket att göra och många tankar att sortera...

Inga kommentarer: