tisdag, april 15, 2008

pysseltankar


Jag är lite avundsjuk på Mikaela (inte bara för att hon är duktig fotograf, kock, är hur trevlig som helst osv) för att hon är medlem i DT:s/ är inspiratör på olika "pysselsidor".

Jag tycker att det är jättekul att göra kort, men det blir bara av när jag har en anledning, födelsedagskort, julkort eller liknande. Det skulle vara så kul att pyssla mer regelbundet så kanske jag skulle utveckla mer av en stil och testa nya idéer. Visst, jag skulle kunna sätta mig själv men det blir ju lätt att man skjuter på saker så lite "press" nånstans ifrån kunde vara bra.

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Då har jag en bra sak till dig, har tänkt på det tidigare, men nu passar det ju utmärkt, mailar dig på studs! Nu du.....

Åsa sa...

Kul! :)

Mikaela sa...

Jag vet att du kommer att göra ditt bästa och det kommer att bli superbra.