fredag, april 18, 2008

GLASS


Idag hade jag vägarna förbi Odenplan igen och då måste man ju ta ett stopp hos underbara Hanan ♥ på GLASS. En latte och fantastiskt god glass... inget dumt sätt att starta helgen på. Och idag hade jag kommit ihåg kameran och fick ta några kort...

Men solen har ju strålat över Stockholm idag och som ni ser hade en del glass gått åt. Men oroa er inte det kommer mera (på måndag tror jag Hanan sa). Så alla som gillar glass- gå dit!!

...Mikaela, kommer ni på besök bjuder jag på glass- jag lovar :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ohoho! vilka glassar! vart finns dom, mer exakt?

Åsa sa...

Allt detta underbara hittar man i korsningen av Dalagatan och Observatoriegatan... alldeles i närheten av Vasaparken.
Besök genast för mina kort kan inte visa hur smarrigt det är!