torsdag, mars 12, 2009

Birka gospel


Ikväll är det körövning igen. Nu ska alla låter finslipas inför konserten nästa vecka. Jag hoppas att det ska gå bra, för jag är inte helsäker på riktigt allt än men det kommer säkert. Jag hoppas bara att rösten håller för min del, förkylningen är ju inte helt borta.

Vår gästartist på konserten är, som ni ser Samuel Ljungblahd. För er som inte på en gång säger "jaha Samuel" (jag hade ingen aning) så kan jag tala om att han är den manliga sångaren i "Let´s dance"-bandet och så gör han säkert en massa annat också. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

En vecka kvar, mycke honung så blir rösten len o fin till på torsdag :)

Jag är så nyfiken av mig o nu håller jag på att döööö av nyfikenhet... du sa att du skrivit en kommentar... men den har inte kommit fram... pliiis, har du lust att stilla min nyfikenhet ;)

Marielle sa...

Hej! hittade hit då jag sökte på Birka Gospel på google. Jag och en kompis till mig är intresserade av att sjunga gospel, och vet inte riktigt vad det finns för körer. Hur är Birka? Måste man kunna läsa noter? Vi kan ej läsa noter,utan sjunger mer för skojs skull.
Tacksam för svar!
Mvh Marielle