torsdag, december 13, 2007

snörvel

Idag vaknade jag med svullna ögon och rinnande näsa... Väldigt vackert måste jag säga. Men det var ju bara att göra sitt bästa och gå till jobbet för att ordna med Luciafirandet. Det ska sägas att ungarna i kören gjorde ett jättebra jobb. Det blev ett (eller faktiskt 2) väldigt fint luciatåg, även om jag satt och snörvlade.

När Luciafirandet var över skickade mina kollegor hem mig, vilket jag är glad för. Jag hade nog inte riktigt klarat av en hel dag med julpyssel. Gå hem och sova var mycket bättre för min del.

Nu kan jag även tacka Kicki för en jättegod lasagne till middag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

-men alla blir rörda när det är Luciatåg, så kanske snuvan ger sig till den 14 dec.

Varsågod, kul att det smakade!

Kicki

Anonym sa...

krya på sig!