söndag, september 09, 2007

Utmaning

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer.

1. Jag hatar att dammsuga och tycker att (minst) varannan gång borde det vara någon annans tur att göra det, vilket ju kan ses som ett problem när man bor själv.

2. Jag tycker ofta att det är svårt att småprata med människor jag inte känner. Det gör att jag ibland känner mig "osocial", fast jag inte vill det.

3. Jag dricker kaffe med massor av mjölk. (vill ha lite kaffe i min mjölk som en del säger)

4. Jag går till jobbet varje dag. Visst är jag duktig?!

5. Jag blivit lite av en "bloggoman", efter att inte ha fattat idéen alls tills för ca 1,5 år sen har jag nu ett antal bloggar jag följer i stort sett dagligen. ...och nu även en egen...

6. Jag gillar att prova nya recept och fastnar ofta i kokböcker, mattidningar och liknande.

7. Jag ställer väckarklockan varje kväll, även de dagar jag vet att jag kan sova länge.

8. Jag måste (nästan alltid) gå upp och kolla att dörren är låst innan jag kan somna. Lite tvångstankar kan man väl få ha.

Personer jag utmanar: Alla er som läser här!

Inga kommentarer: