lördag, april 17, 2010

(Bohus-Malmön sommaren 2007)
När jag skulle börja med mitt sående och planterande så satte jag igång Spotify, för att samtidigt kunna öva lite inför konserten den 29/4. Så dator stod på bredvid mig på en bänk och jag tänkte inte mer på det... förrän efter ett tag när jag såg att den, som skärmsläckare, visade kort som jag har sparade i datorn (i svartvitt).
....och plötsligt dök detta underbara kort på 2 av mina favoritmänniskor upp.
Kicki rensar i trädgårdslandet på Malmön och Alex hjälper till.
Så somrigt och mysigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

under ytan

Mikaela sa...

åh vad härligt det ser ut. Trodde det var Timothy först, tycker att de är väldigt lika.

Åsa sa...

Ja det har du rätt i Mikaela... i svartvitt var det likt Timothy. På färgfotona är det inget tvivel om att det är Alex.
Men visst är det härligt somrigt?!