söndag, mars 14, 2010

helg

Jag har precis kommit hem ifrån en härlig tjejhelg. Ifredags packade 6 glada stockholmstjejer in sig i 2 bilar och styrde mot Göteborg. Väl framme, efter en kul resa, väntade vår värdinna Therese med färdiglagad middag- Hur god som helst!! Resten av fredagskvällen blev det mycket prat och skratt.
Igår, efter en mysfrukost, gav vi oss ut på stan för lite shopping. Vi gick runt och kollade här och där- ja, tänk själv när det är 7 tjejer. Mitt i tog vi paus för en god lunch (Club sandwich och ett glas vitt vin) och sen mer shopping eller fönstershopping.
På kvällen såg vi självklart på Melodifestival finalen och jag tror majoriteten av oss tyckte att rätt låt vann, även om jag höll på Salem.
Idag blev det frukost och sen dags att packa in oss i bilarna igen.
.
Det har helt enkelt varit en toppen helg!
Tack tjejer

2 kommentarer:

The Primetime family sa...

Ah sa harligt med tjejhelger! Har var det ocksa tjejhelg! Hoppas du far en bra start pa veckan. towe.

Amanda sa...

Grattis! Du är en av vinnarna på Kläder.nu. Maila mig (amanda@klader.nu) din adress så kommer ett paket med Dove-produkter med posten.