lördag, september 19, 2009

träning

Under sommaren kom jag igång och började jogga regelbundet. Efter att ha börjat jobba har jag fortsatt även om det inte sker med riktigt samma regelbundenhet. I torsdags var jag ute igen efter en dryg veckas uppehåll och jag blev glatt överraskad att det gick så bra. Jag behövde inte gå någonstans under min runda och jag sprang 1 minut fortare än någonsin tidigare. Det var så kul och jag kände mig helpeppad. Så imorse var det dags att ge sig ut igen... men det gick trögt, benen kändes sega och "flåset" var inte helt med mig. Men jag tog mig runt och när jag kollade tidtagningen visade det sig att det (trots allt) inte gått så långsamt. Så det är väl bara att kämpa på!

2 kommentarer:

m sa...

heja!

Åsa sa...

Tackar!
Det är alltid skönt att bli lite peppad. :)