torsdag, januari 22, 2009

min vecka... so far

Ja, veckan började ju med en lång arbetsdag (se förra inlägget) och jag tyckte att jag varit duktig och katalogiserat några böcker som inte fanns i systemet. Men i tisdags fick ett mail som meddelade att jag inte fick göra så... oops! Lite pinsamt...
Sen fortsatte dagen med att lektioner blev ändrade utan att jag fick veta det eller chans att förbereda mig. I slutet av dagen hände en incident med en elev som ledde till telefonsamtal ifrån en arg mamma. Stora delar av min onsdag gick åt till att ordna upp den situationen och att hoppa in för VAB:ande kollegor.
Idag har jag kunnat ägna mig åt mina egna arbetsuppgifter, vilket varit skönt.
Det har varit stressande och tröttande dagar men ikväll startar terminen med kören. Så det ser ljusare ut! :)

Tänk vad lite sång kan göra för att få upp humöret och imorgon är det fredag så jag har inget att klaga på.

1 kommentar:

Mikaela sa...

Ja efter en sån dag måste det vara skönt att gå till kören och sjunga lite. Timothy är sååååå impad av att du är med i en kör, det är typ du och Robert Wells. Vi får nog ta oss till Stockholm och kolla på nån konsert nån gång.